En sevilen oyunlar arasında bulunan Gta San Andreas'i burada sorunsuz oyna.

Beceri oyunları, Zeka oyunları > Gta 5 oyunu oyna



OYUN AÇIKLAMASI

Gta 5 , gta 5 oyunu , gta 5 oyunları ve gta oyun serilerini siz oyuncularla paylaşmaktan dolayı çok mutluyuz. Gta oyununun devam olan tabi bu gta 5 eski olmasına rağmen çocuklarla kalmaksızın büyüklerin bile...


Play   Gta 5 oyunu oyna

OYUN AÇIKLAMASI:

Gta 5 , gta 5 oyunu , gta 5 oyunları ve gta oyun serilerini siz oyuncularla paylaşmaktan dolayı çok mutluyuz. Gta oyununun devam olan...


YORUMLAR
feride

cok guzel oyun

Mayıs 2nd, 2013 19:33

Sehruz

cok guzel oyun oldu isminden biliniyor ben bu oyunun cok ve cok cok guzel oldunu biliyorum.

Mayıs 2nd, 2013 19:38

mert

Bence çok güzel bir oyun gta 5 , ama en çok sevdiğim oyun gta san andreas hatta bu sitede gta vice city oyna dediğinde friv de çıkıyor. en çok tıklanan site olurdu bide gerçek 1944 battle of the bulge yi koyardım bide bu site gta4 ve ya gta5 açamiyanlar için çok iyi olurdu ned for sped lerin hepsini koyardım güzel olmasmıydı olmalı yani kışaca oyun çok geliştirilmeldir

Mayıs 3rd, 2013 10:04

memoli

gta san andreas’a benzemiyo ama güzel oyun 😀

Mayıs 3rd, 2013 11:40

mal

halika güzel

Mayıs 3rd, 2013 18:44

ece

hiç güzel degil sakın oynamayın çok berbat bir oyu n

Mayıs 4th, 2013 22:13

yusuf

güzel

Mayıs 10th, 2013 09:51

MERVE

OYUNLARINIZIN GÖRÜNÜŞÜ İYİ FAKAT AÇILMIYOR

Mayıs 10th, 2013 11:40

müslüm

daha oyunu açamadım

Mayıs 10th, 2013 21:29

BEXTIYAR

BU OYUNU OYNAMAG ISTEYIREM

Mayıs 11th, 2013 21:48

Anonim

nasıl açıyonuz lan

Mayıs 13th, 2013 09:57

gohkan

ilk oynadiyim gtanin zamani donub kaldi

Mayıs 13th, 2013 19:12

ruslan

guzel

Mayıs 15th, 2013 16:35

azra keskin

BENİMKİ 67 DE KALDI DAHA İLERLEMİYOR

Mayıs 16th, 2013 18:14

osman

oyun güzel ama …

Mayıs 16th, 2013 21:38

melik

çooook güzel

Mayıs 17th, 2013 19:12

ibrahim

cok guzelllllllllll

Mayıs 18th, 2013 10:29

cavidan

hem guzel hem de pis

Mayıs 19th, 2013 21:05

cavidan

cox guzel

Mayıs 19th, 2013 21:05

Anonim

ÇOK SAÇMA

Mayıs 20th, 2013 16:28

NİHAD

COK PİS

Mayıs 21st, 2013 12:39

beroat

çok güzel 🙂

Mayıs 22nd, 2013 18:24

sanane adımdan

keşke gerçeğini koysalar:)

Mayıs 23rd, 2013 19:21

deniz

çok kötü bir oyun

Mayıs 23rd, 2013 19:38

YUSUF

COK GÜZEL OYUN

Mayıs 23rd, 2013 19:43

ferdi

güsel cok oyun cünkü pis

Mayıs 24th, 2013 10:28

deniz güneşer

Açamadım tabletten :'(

Mayıs 25th, 2013 14:03

elcan

süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Mayıs 26th, 2013 09:04

Yağız

Ben bu oyunu kaç kere oynadım ?

Mayıs 26th, 2013 09:53

muhammed

kazanırım

Mayıs 26th, 2013 20:18

samet

negüzel

Mayıs 26th, 2013 22:16

akif

kendisi sürüyo

Mayıs 27th, 2013 14:59

ahmet

vereyi olocakmı

Mayıs 28th, 2013 20:54

emre

ulan oynama bimiyon nihad

Mayıs 30th, 2013 20:00

eli

cok guzel

Haziran 5th, 2013 07:08

YORUM YAP
  • Adınız:
  • E-Posta Adresiniz:
  • Yorum:



GTA(Grand Theft Auto) San Andreas Oyunu Oynama Türkiye Blog. -